avatar Ten blog rowerowy prowadzi Saves z miasta Bytom (Miechowice). Mam przejechane 3501.62 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.72 km/h Więcej o mnie.

Widget Pogodowy
ScreenSaver yr.no

Wykres roczny blog rowerowy Saves.bikestats.pl

Kwiecień, 2011

XXII Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 29 kwietnia 2011 · dodano: 30.04.2011 | Komentarze 0

Dzień dłużył się nie miłosiernie, odliczałem kolejne minuty do godziny 17 bo właśnie wtedy mogłem zacząć się zbierać by o 18:00 wziąć udział w XXII Bytomskiej Rowerowej Masie Krytycznej. Pogoda po godzinie 15 niestety nie była optymistyczna z każdej strony czarne chmury do tego silny wiatr a mama co chwile pytała czy aby na pewno jadę - no ba!!! ^^. Gdy na zegarku wybiła 17:00 wtedy chmury odchodzą w zapomnienie a słońce razi po oczach - nie mogło być lepiej. Gdy dojechałem na Bytomski rynek moim oczom ukazała się potężna liczba rowerzystów w sumie było nas 306!!!

Przejazd jak zwykle miodzio, atmosfera wymiatała, organizacja również a nowe maszyny policji wywołują ciarki.

Końca nie widać ^^

Po przejeździe party na terenie kąpieliska w Parku Miejskim była grochówa, kiełbaski, pozytywna atmosfera a i certyfikatów uczestnictwa też nie zabrakło :D

fotografie by:
Mariusz Wota
Dynio
Wojciech Bryński
Roman Badura
A na koniec fanty z Masy :) SCOTT POWER!!!

Plakacik już wisi na ścianie lecz dalej pusta więc jak ktoś ma nie potrzebne plakaty to niech da znać ^^

Relaksacyjnie

Czwartek, 28 kwietnia 2011 · dodano: 29.04.2011 | Komentarze 0

Po południu skusiłem się na mały wyjazd. Kierunek Stolarzowice następie Stroszek jeszcze później ulica Dąbrowa Miejska i szlakiem rowerowym prosto pod dom :)

Najwyraźniej komuś przeszkadzało ;/ patologia...

Tunel postawiony ^^
Kategoria Samotnie

h km/h:

Odbiór

Środa, 27 kwietnia 2011 · dodano: 28.04.2011 | Komentarze 0

O godzinie 11:05 miałem autobus z pętli, w Bytomiu byłem na 12 -.- Gówno a nie środek transportu już nie chodzi o zamknięty pas który spowodował gigantyczny korek lecz o to że krótki autobus, ludzi masa, dodatkowo było w nim jak w saunie bo oczywiście okna są tak genialnie zaprojektowane że nie ma możliwości ich otworzenia. Pewnie autobus był klimatyzowany ale przecież w tym kraju nic nie działa tak jak należy, zamiast tego kierowca śmigał z otwartymi drzwiami oO. Takim o to sposobem przepada mi pierwsza i ostatnia godzina lekcyjna. Więc udaję się po rower - mechanizm czysty jak łza, bike zostawiam u oddowicza a że środa z Orange to w wspólnie udajemy się do kina. Po kinie powrót do domu niestety w jeansach - o zgrozo to była istna katorga, prawa nogawka ze smaru, ciekawe czy się wypierze. Przez poranny pośpiech zapominam licznika więc nie wpisuje danych.

Zakupy i serwis

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 26.04.2011 | Komentarze 3

Rano, godzina 7:55 pod Lidlem, ludzi dosyć sporo. 8:00 Drzwi się otwierają, nagle grupka ludzi zamienia się w krwiożercze stado. Narażam życie szukając butów rowerowych w rozmiarze 44 po chwili mam! Przymierzam i niestety... decyduję się na zakup pokusa jest zbyt wielka, obok znajdowały się rękawiczki rowerowe z ich wnętrza wydobywał się szept "kup mnie" tak też zrobiłem. Następnie kierunek Bytom i serwis, cały napęd prosił się o wyczyszczanie, już dawno miałem to w planach lecz zawsze było jakieś ale... przy okazji decyduję się na czynności regulacyjne. Na miejscu okazuje się że rower zostanie na dłużej (z pewnością do jutra) tak więc kawka z przyjaciółmi w McDonald's i powrót do domu niestety nie wygodnym środkiem transportu czyli autobusem.
Buty mają system SPD lecz mam pewne obawy co do tego i raczej nie skorzystam ^^

WPKiW Chorzów

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 0

Wczoraj wspólnie z Oddowiczem omówiliśmy dzisiejszą wyprawę więc nie było problemu pod tytułem gdzie by tu jechać. Około godziny 13 zjawiłem się u Maćka zastałem go całego w smarze, chciał zlikwidować tarcie łańcucha o przednią przerzutkę... wyszło jak wyszło, tarcie pozostało a przód nie przerzuca tak jak powinien. Całe szczęście nie przeszkodziło nam to w wyprawie. Żabie Doły, Chorzów Stary i cel osiągnięty. Na miejscu króciuteńki postój, oddowicz dostał jakiejś nadprzyrodzonej mocy, zyskał takiego powera że zastanawiałem się czy starczy mi sił na dojazd do domu ^^ W trakcie rowerowania obliczyliśmy że kółka które robimy maja około 8km. W końcu przyszedł czas na dłuższy postój i na lody, zimne napoje (wiem że to nie najmądrzejszy pomysł ale pokusa była zbyt duża) znalazło się też miejsce dla batoników ze sklepu dla ubogich ;]
Nie mogło zabraknąć tego zdjęcia

Ciężko pracujące maszyny :D

TUTAJ POWINNO BYĆ ZDJĘCIE ODDOWCZA ALE UPARŁ SIĘ ŻE ŹLE WYSZEDŁ ^^ ZRESZTĄ ZA KAŻDYM RAZEM MA TAKĄ WYMÓWKĘ
Około godziny 18 powrót do domu, Maciek trzyma tempo. Po dojechaniu do Bytomia krótki odpoczynek pod jego domem, powrót do domu ciężki jak cholera, zapachy z pizzeri obok basenu niemiłosiernie torturują, ledwo się toczyłem lecz resztkami sił dojeżdżam. Wyprawa bardzo pozytywna, koniecznie trzeba będzie powtórzyć taki wypad ;) A we wtorek zakupy w Lidlu, na pewno kupię kolejne rękawiczki na rower ale czy na tym się skończy tego sam nie wiem ^_^

Terenowo

Piątek, 22 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 0

Dzień jak co dzień, pogoda za oknem idealna więc nie można było zmarnować takiego dnia. W między czasie Oddowicz zmotywował się by ruszyć tyłek i wsiąść na bike. Gdy podjechał po mnie zaczęło się planowanie trasy... padło na Dolomity. Na początek mała rozgrzewka - przejażdżka po lesie, jazda w terenie sprawia niesamowitą przyjemność. Po jakimś czasie trafiliśmy na drogę do Stolarzowic więc zaczęliśmy zmierzać w kierunku Sportowej Doliny.

Cel osiągnięty

Mieliśmy smak na coś zimnego, jak wiadomo w takich miejscach nie jest tanio ale to co usłyszeliśmy to było przegięcie i złodziejstwo w biały dzień... 7(siedem) tak to nie złudzenie 7zł!!! za pół litrową butelkę napoju. Nie skorzystaliśmy z tak atrakcyjnej ceny, ruszyliśmy na dalszą przejażdżkę po dolomitach. Spragnieni jazdy terenowej pośmigaliśmy po trasach dla quadów było ostro ^^

W drodze powrotnej

W Bytomiu kupiliśmy batoniki i coś zimnego do picia(w rozsądnej cenie)skorzystałem z zaproszenia od oddowicza posiedziałem trochę u niego po czym mega szybki powrót do domu.
Kategoria Z przyjaciółmi

h km/h:

Sezon rowerowy na Tchibo.pl!

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 0

Takie małe info, na stronce Tchibo właśnie ruszył sezon rowerowy. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie a ceny są przystępne, ja osobiście skusiłem się na okulary ^^

Jedna misja...

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 3

Jedna misja, jeden cel, jedno zdjęcie... No ale tak się złożyło że mam więcej ;D Po obiadku ułożyłem sobie misję był jeden cel a mianowicie zrobić fotkę Stadionu Śląskiego. Ostatnio stadion widziałem w tamtym roku więc gdy wjechałem do parku i zobaczyłem potężną budowlę to aż mnie ciary przeszły.

Jedno kółeczko po parku, krótki odpoczynek i ciężki powrót. Wiatr praktycznie cały czas wiał mi w mordę(buzię)miałem wrażenie że jadę w miejscu.
Sesja zdjęciowa w Żabich Dołach

Na koniec rowerowania nie byłem zmęczony ale nogi odmawiały już posłuszeństwa... tak wiem że to mało kilosów, ale po trzech miesiącach nic nie robienia nawet tyle daje w kość ;)
Kategoria Samotnie

Do szkoły

Środa, 6 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 0

Standardowo do szkoły po niej kino i powrót do domu.
Kategoria Samotnie, Szkoła

Do szkoły

Poniedziałek, 4 kwietnia 2011 · dodano: 04.04.2011 | Komentarze 0

Takie ciepełko to aż żal jechać autobusem więc wsiadłem na rowerek, niestety powrót był niemiły... w strugach deszczu :(