avatar Ten blog rowerowy prowadzi Saves z miasta Bytom (Miechowice). Mam przejechane 3501.62 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.72 km/h Więcej o mnie.

Widget Pogodowy
ScreenSaver yr.no

Wykres roczny blog rowerowy Saves.bikestats.pl

Wrzesień, 2010

Test "nowego" oświetlenia

Czwartek, 30 września 2010 · dodano: 30.09.2010 | Komentarze 5

Jutro mam zamiar wybrać się na Gliwicką Masę Krytyczną mam nadzieję że wszystko wypali, postanowiłem się przygotować bo powrót na pewno będzie ciemny, dziś zamontowałem dodatkowe oświetlenie ze starego roweru, oczywiście najprostsze rzeczy są tymi najtrudniejszymi godzinę kombinowałem jak zamontować wszystko by było w miarę solidnie, o godzinie 19 wybrałem się na krótką przejażdżkę, pojeździłem po osiedlu przy okazji zobaczyłem robioną drogę do Stolarzowic tam takie ciemności że aż mnie ciarki przechodziły trochę w głąb i powrót ;)
Oświetlenie może być ale nie jest to szczyt marzeń nie zdziwię się jak się jutro wszystko rozleci w końcu to moja robota

Dawca świateł, komunijny Kross Grand szkoda że nie mam pieniążków na doprowadzenie go do stanu świetności ^^

No i bez tego już nigdzie się nie ruszam dwie dętki muszą być ;D i proszę oby jutro nie były potrzebne
Kategoria Samotnie

h km/h:

Dary lasu czyli... grzybobranie

Niedziela, 26 września 2010 · dodano: 26.09.2010 | Komentarze 0

No dzisiaj bez rowerku ze względu na tatę który wyciągnął mnie na grzyby miejscowość o ile się nie mylę to Nowa Wieś Tworoska.

Długo, długo nic aż nareszcie...

Jest i kolejny

Grzybów mogło być więcej no ale jak to mówią "lepszy rydz niż nic" ;] efekt jest zadowalający
Kategoria Najlepsze wypady

Jesień

Sobota, 25 września 2010 · dodano: 26.09.2010 | Komentarze 0

Zaczęło się od tego że skoczyłem do Bytomia po notatki, na miejscu chwila rozmowy i Maciek wychodzi na rower ^^ planujemy jechać do Sportowej Doliny, jedziemy oczywiście okrężną drogą, kręcimy się trochę po parku w Bytomiu

Następnie jedziemy zobaczyć jak tam budowa autostrady A1

W końcu dojeżdżamy na miejsce jak poprzednio tu byliśmy nie widzieliśmy tej tabliczki (przynajmniej ja)

Kawałek dalej chwila relaksu i fotki

Następnie powrót, w skate parku w Bytomiu trafiamy na imprezę "Silesian Skate Show part 2 – ekstremalne zawody na rolkach"

Po dłuższym oglądaniu jadę z Maćkiem pod jego dom po czym żegnam się i wracam do Miechowic.

Podczas powrotu towarzyszył mi pomarańczowy księżyc, bardziej przypominał słońce ;)
Kategoria Z przyjaciółmi

Pierwszy dzień jesieni ;(

Czwartek, 23 września 2010 · dodano: 23.09.2010 | Komentarze 0

No niestety kiedyś ten dzień musiał nastąpić, jesień zaczęła się od... wymiany dętki, nareszcie samodzielnej poszło całkiem sprawnie ciekawe tylko na jak długo... -.- skoczyłem więc do Bytomia kupić zapasową, przy okazji wizyta u Maćka później powrót do domu całkowity brak formy, zmęczony... maruda ze mnie ale nie cierpię tej pory roku, postanowiłem że w tym sezonie sam już nie pojadę na dłuższe wypady a jak z kimś to tylko tępo spacerowe, zrobiłem parę fotek co prawda złotej jesieni jeszcze nie ma no ale pierwsze objawy tej "choroby" już widać ;o

Kategoria Samotnie

Europejski Dzień Bez Samochodu

Środa, 22 września 2010 · dodano: 23.09.2010 | Komentarze 0

Tak czekałem na ten dzień, umówiłem się z Maćkiem na rynku, więc standardowo schodzę do piwnicy po rowerek i co ja ku*** widzę... znowu nie ma w przednim kole powietrza, takie rzeczy to tylko mnie się przytrafiają żeby ze zwykłymi dętkami mieć taki upierdliwy problem, no ale zaryzykowałem dopompowałem ją i zajechałem do Bytomia.

Wjeżdżam na rynek i widzę potężną ilość ludzi na rowerach, dokładnie 310 osób,
cudem odnajduje Maćka ;]

Ja

Maciek był trochę schorowany

W między czasie firma Vattenfal przekazała miastu 10 rowerów hybrydowych i ruszyliśmy przez miasto, było tyle ludzi że przejazd ten był nie lada wyzwaniem, chwilowy postój obok urzędu ja sprawdzam przednie koło... już dużo powietrza nie zostało.
No ale bez problemu wszyscy dojeżdżamy z powrotem na rynek "dorzucam" powietrza do dętki i wspólnie z Maćkiem udajemy się do McDonald's na kawkę i ciastko, fajnie nam się siedzi i rozmawia.Po dłuższym czasie ja po raz kolejny pompuję -.-, żegnamy się i wracamy do domów, podczas powrotu towarzyszy mi piękna pełnia

No i jeszcze opaska rozdawana podczas imprezy

I moja kolekcja dupereli
Kategoria Z przyjaciółmi

XV Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 17 września 2010 · dodano: 17.09.2010 | Komentarze 0

Rano standardowo do szkoły, i oczywiście z niecierpliwością czekałem na dzisiejszą masę.

Po siedemnastej wyruszyłem z domu po drodze dołączam do Dynia i Magika wspólnie jedziemy na rynek. Po dojechaniu jadę po Maćka na miejscu jest już Arek. Robi się tłoczno zjawia się też Daniel z Danielem ^^
Pogoda dopisała :D ...dziewczyny też ^^

Ruszyliśmy przez miasto, wszystko przebiegło zgodnie z planem tylko przy końcu zrobiły się dwie grupy które pojechały różnymi trasami nie mam pojęcia jak do tego doszło.
Następnie sesja teamu na rynku, zaznaczam że na zdjęciach wszyscy są trzeźwi;p
Od lewej Arek, Daniel, Maciek i ja ^^

Tutaj podobnie Arek, Daniel, Maciek, Daniel

Jeszcze tylko uczta w McDonald's i wszyscy jadą do domów na Karbiu dołączam do ekipy ^^ Dynio, Magik, Isabel, i miła rowerzystka której nie znam, pozdrawiam serdecznie, wspólnie dojeżdżamy do Miechowic i żegnamy się.
Masa jak zwykle bardzo udana było aż 166 osób, pozdrawiam wszystkich :D

Do szkoły 6, wymiana klocków hamulcowych

Czwartek, 16 września 2010 · dodano: 16.09.2010 | Komentarze 1

Rano przyjechał po mnie Maciek, wspólnie pojechaliśmy do szkoły przy okazji wymiana klocków hamulcowych z tyłu i regulacja przerzutek, teraz moja perełka chodzi jak żyleta ;D W drodze powrotnej spotkałem Dynia krótka rozmowa i dalsza jazda w sumie była to męka jakoś brakowało mi sił ;/ może dlatego że w powietrzu wisi jesień a jest to moja najbardziej znienawidzona pora roku
Kategoria Szkoła

Do szkoły 5 i...

Wtorek, 14 września 2010 · dodano: 14.09.2010 | Komentarze 0

No i znowu nic ciekawego, rano było w miarę ciepło bo poprzedni tydzień to był koszmar, podczas okienek niespodzianka na rynku której nie trzeba komentować... -.- że też się komuś chce wydawać pieniądze na kwiatki oO
Kategoria Szkoła

II Zabrzańska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 10 września 2010 · dodano: 10.09.2010 | Komentarze 6

Rano jak zwykle do szkoły (dziś miałem wyjątkowo dobry humor), praktyki i pucowanie Warszawy na jutrzejszą wystawę ;)

Po "robocie" Dynio wysłał sms'ka że dziś II Zabrzańska Rowerowa Masa Krytyczna, o godzinie 17 razem z Maćkiem (Dynio dojechał później) ruszyliśmy w stronę Zabrza oczywiście nie znaliśmy drogi ^^ ale jakoś sobie poradziliśmy.
Na miejscu dość sporo ludzi(zdjęcie tego nie ukazuje a to jedyne jakie mam ;/)

Standardowo przejazd przez miasto, lecz czerwone światła nas dotyczyły, z jednej strony dobrze z drugiej nie ;p, bardzo podobała mi się reakcja ludzi którzy widzieli tylu rowerzystów ^^
Wjazd na kostkę brukową, coś się robi miękko... buuuum, kapeć -.- zjazd na chodnik tutaj świetna reakcja Dynia który zaraz służył pomocą, była też ekipa Gliwicka próbowaliśmy łatać no ale nie wypaliło :) (niech będzie moja wina ^^) niestety żadna dętka nie pasowała do mojej obręczy (zasrane presty) więc telefon do Pana Romana który służył pomocą, w oczekiwaniu dołączyła ekipa Katowicka razem z Maćkiem, gdy Pan Roman przyjechał zrobił otwór na samochodowy i nareszcie miałem sprawny rower uff aż mi ulżyło, atmosfera była super, wszyscy wspólnie (ekipa Katowicka, Dynio, Maciek i ja ) ruszyliśmy w stronę Bytomia na Bobrku rozdzieliliśmy się, ja pojechałem do domu reszta do Centrum. Czas na podziękowania ^^ Dziękuję wszystkim osobom które mnie wspierały w tej pechowej sytuacji w szczególności Panu Romanowi bez którego bym nie zajechał do domu no i Dyniowi który wspierał mnie psychicznie ^^ JESZCZE RAZ DZIĘKI!!!

Do szkoły 4

Czwartek, 9 września 2010 · dodano: 10.09.2010 | Komentarze 0

Dzień jak co dzień po za małym szczegółem gdy wjechałem do Bytomia tak się rozpadało że gdy dotarłem do Maćka to jedyna sucha rzecz to były moje spodnie w plecaku, na szczęście Maciek poratował swoją kurtką no i jakoś dzień zleciał ^^