avatar Ten blog rowerowy prowadzi Saves z miasta Bytom (Miechowice). Mam przejechane 3501.62 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.72 km/h Więcej o mnie.

Widget Pogodowy
ScreenSaver yr.no

Wykres roczny blog rowerowy Saves.bikestats.pl

II Zabrzańska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 10 września 2010 · dodano: 10.09.2010 | Komentarze 6

Rano jak zwykle do szkoły (dziś miałem wyjątkowo dobry humor), praktyki i pucowanie Warszawy na jutrzejszą wystawę ;)

Po "robocie" Dynio wysłał sms'ka że dziś II Zabrzańska Rowerowa Masa Krytyczna, o godzinie 17 razem z Maćkiem (Dynio dojechał później) ruszyliśmy w stronę Zabrza oczywiście nie znaliśmy drogi ^^ ale jakoś sobie poradziliśmy.
Na miejscu dość sporo ludzi(zdjęcie tego nie ukazuje a to jedyne jakie mam ;/)

Standardowo przejazd przez miasto, lecz czerwone światła nas dotyczyły, z jednej strony dobrze z drugiej nie ;p, bardzo podobała mi się reakcja ludzi którzy widzieli tylu rowerzystów ^^
Wjazd na kostkę brukową, coś się robi miękko... buuuum, kapeć -.- zjazd na chodnik tutaj świetna reakcja Dynia który zaraz służył pomocą, była też ekipa Gliwicka próbowaliśmy łatać no ale nie wypaliło :) (niech będzie moja wina ^^) niestety żadna dętka nie pasowała do mojej obręczy (zasrane presty) więc telefon do Pana Romana który służył pomocą, w oczekiwaniu dołączyła ekipa Katowicka razem z Maćkiem, gdy Pan Roman przyjechał zrobił otwór na samochodowy i nareszcie miałem sprawny rower uff aż mi ulżyło, atmosfera była super, wszyscy wspólnie (ekipa Katowicka, Dynio, Maciek i ja ) ruszyliśmy w stronę Bytomia na Bobrku rozdzieliliśmy się, ja pojechałem do domu reszta do Centrum. Czas na podziękowania ^^ Dziękuję wszystkim osobom które mnie wspierały w tej pechowej sytuacji w szczególności Panu Romanowi bez którego bym nie zajechał do domu no i Dyniowi który wspierał mnie psychicznie ^^ JESZCZE RAZ DZIĘKI!!!