avatar Ten blog rowerowy prowadzi Saves z miasta Bytom (Miechowice). Mam przejechane 3501.62 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.72 km/h Więcej o mnie.

Widget Pogodowy
ScreenSaver yr.no

Wykres roczny blog rowerowy Saves.bikestats.pl

Z przyjaciółmi

Nocne śmiganie

Piątek, 8 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 0

Po wielu próbach i staraniach w końcu udaje się zorganizować nocny wypad. Zbiórka o 23 u Błażeja w Bytomiu. Wycieczka zaczyna się od upadającego licznika należącego do Daniela... ten jak na złość przestaje działać. I tak o to zaczynamy nocne śmiganie. Jeszcze w Bytomiu trafiamy na interesującą ofertę.

Pogaduchy, śmiechy, chichy, tego jak zwykle nie brakuje. Po dłuższym rowerowaniu naszym oczom ukazuje się nasz cel... Pyrzowice a dokładniej lotnisko, zapinamy rowery i idziemy na zwiady. Od ostatniej mojej wizyty lotnisko zmieniło się nie do poznania, taras widokowy w końcu jest taki jak powinien, choć trzeba uiścić opłatę w wysokości 1zł by się na niego dostać. Wrzucamy monety, siadamy na ławce i uzupełniamy kalorie.

Czas na powrót, następny przystanek Świerklaniec - tutaj "cierpliwie" czekamy na wschód słońca ale dochodzimy do wniosku że jest zbyt wcześnie więc zbieramy się do domu.

Dojeżdżamy na Stroszek - w tym miejscu żegnamy się z Danielem, następnie z Błażejem jadę do Bytomia po czym rozdzielamy się i każdy śmiga w swoją stronę. Po drodze cykam ostatnią fotkę.

Wypadzik jak zwykle bardzo udany, na pewno to powtórzymy :)

Exceptionally!

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 0

Dzień zaczął się bardzo wcześnie o 6 już byłem na nogach, powód? Nie mogłem spać a tak naprawdę nie mogłem się doczekać dzisiejszego wyjazdu do Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie. Przed 9 stawia się u mnie Oddowicz i informuje mnie że Daniel też się z nami wybiera - bardzo mnie to cieszy ponieważ czym więcej osób tym lepiej, mało tego w końcu się wybieramy gdzieś w komplecie :) Na miejscu śmigamy kółeczka - śmiechów, chichów oraz pogaduszek nie brakuje, pogoda zmienna raz zachmurzenie a po chwili słońce i tak na zmianę. Gdy z Oddowiczem zbliżamy się do górnej granicy około 70km powoli dopada nas zmęczenie, Daniel oczywiście jest niezniszczalny jak by mógł to by śmigał bez końca ale wiadomo to inna liga ^^ Kierujemy się w stronę McDonald's, który znajduje się niedaleko parku, każdy bierze po zestawie i uzupełnia kalorie. Po obiedzie decydujemy się na jeszcze jedno kółko i wracamy do Bytomia. Na Rynku Oddowicz ma już magiczną setkę, mi i Danielowi jeszcze trochę brakuje, jednak to dobra okazja do słitfoci

Legendarnych samochodów też nie brakuje

Żegnamy się z oddowiczem a z Danielem jadę jeszcze kawałek, na dworcu wybija upragniona setka :) co mnie bardzo cieszy, nareszcie się udało!

XXIV Bytomska Masa Krytyczna

Piątek, 24 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 0

Początek dnia zaczął się od pucowania rowerka, jak się okazało czystością nacieszyłem się całe 5 minut! Deszcz z piaskiem podczas dojazdu do Bytomia wystarczająco go ubrudziły. Witam się z Oddowiczem i wspólnie jedziemy na rynek. Przez wcześniejszy deszcz rowerzystów jest mniej niż zwykle, lecz 130 osób to wciąż imponująca liczba :) Okazji do świętowania nie zabrakło, miasto otrzymało 10 stojaków rowerowych - te zostały ufundowane przez fundację All For Planet Standardowo przejazd przez miasto w świetnej atmosferze.

Katorga

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 0

Dołączam do znajomego na ostatnie kółko (chyba nie całe), jak dla mnie istna katorga... nie mówię że było źle bo miejscami było ekstra, lecz zbyt wysokie tempo dostatecznie mnie zniechęca do powtórki takiego czegoś. Po prostu nie mój styl.

XXII Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 29 kwietnia 2011 · dodano: 30.04.2011 | Komentarze 0

Dzień dłużył się nie miłosiernie, odliczałem kolejne minuty do godziny 17 bo właśnie wtedy mogłem zacząć się zbierać by o 18:00 wziąć udział w XXII Bytomskiej Rowerowej Masie Krytycznej. Pogoda po godzinie 15 niestety nie była optymistyczna z każdej strony czarne chmury do tego silny wiatr a mama co chwile pytała czy aby na pewno jadę - no ba!!! ^^. Gdy na zegarku wybiła 17:00 wtedy chmury odchodzą w zapomnienie a słońce razi po oczach - nie mogło być lepiej. Gdy dojechałem na Bytomski rynek moim oczom ukazała się potężna liczba rowerzystów w sumie było nas 306!!!

Przejazd jak zwykle miodzio, atmosfera wymiatała, organizacja również a nowe maszyny policji wywołują ciarki.

Końca nie widać ^^

Po przejeździe party na terenie kąpieliska w Parku Miejskim była grochówa, kiełbaski, pozytywna atmosfera a i certyfikatów uczestnictwa też nie zabrakło :D

fotografie by:
Mariusz Wota
Dynio
Wojciech Bryński
Roman Badura
A na koniec fanty z Masy :) SCOTT POWER!!!

Plakacik już wisi na ścianie lecz dalej pusta więc jak ktoś ma nie potrzebne plakaty to niech da znać ^^

Zakupy i serwis

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 26.04.2011 | Komentarze 3

Rano, godzina 7:55 pod Lidlem, ludzi dosyć sporo. 8:00 Drzwi się otwierają, nagle grupka ludzi zamienia się w krwiożercze stado. Narażam życie szukając butów rowerowych w rozmiarze 44 po chwili mam! Przymierzam i niestety... decyduję się na zakup pokusa jest zbyt wielka, obok znajdowały się rękawiczki rowerowe z ich wnętrza wydobywał się szept "kup mnie" tak też zrobiłem. Następnie kierunek Bytom i serwis, cały napęd prosił się o wyczyszczanie, już dawno miałem to w planach lecz zawsze było jakieś ale... przy okazji decyduję się na czynności regulacyjne. Na miejscu okazuje się że rower zostanie na dłużej (z pewnością do jutra) tak więc kawka z przyjaciółmi w McDonald's i powrót do domu niestety nie wygodnym środkiem transportu czyli autobusem.
Buty mają system SPD lecz mam pewne obawy co do tego i raczej nie skorzystam ^^

WPKiW Chorzów

Sobota, 23 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 0

Wczoraj wspólnie z Oddowiczem omówiliśmy dzisiejszą wyprawę więc nie było problemu pod tytułem gdzie by tu jechać. Około godziny 13 zjawiłem się u Maćka zastałem go całego w smarze, chciał zlikwidować tarcie łańcucha o przednią przerzutkę... wyszło jak wyszło, tarcie pozostało a przód nie przerzuca tak jak powinien. Całe szczęście nie przeszkodziło nam to w wyprawie. Żabie Doły, Chorzów Stary i cel osiągnięty. Na miejscu króciuteńki postój, oddowicz dostał jakiejś nadprzyrodzonej mocy, zyskał takiego powera że zastanawiałem się czy starczy mi sił na dojazd do domu ^^ W trakcie rowerowania obliczyliśmy że kółka które robimy maja około 8km. W końcu przyszedł czas na dłuższy postój i na lody, zimne napoje (wiem że to nie najmądrzejszy pomysł ale pokusa była zbyt duża) znalazło się też miejsce dla batoników ze sklepu dla ubogich ;]
Nie mogło zabraknąć tego zdjęcia

Ciężko pracujące maszyny :D

TUTAJ POWINNO BYĆ ZDJĘCIE ODDOWCZA ALE UPARŁ SIĘ ŻE ŹLE WYSZEDŁ ^^ ZRESZTĄ ZA KAŻDYM RAZEM MA TAKĄ WYMÓWKĘ
Około godziny 18 powrót do domu, Maciek trzyma tempo. Po dojechaniu do Bytomia krótki odpoczynek pod jego domem, powrót do domu ciężki jak cholera, zapachy z pizzeri obok basenu niemiłosiernie torturują, ledwo się toczyłem lecz resztkami sił dojeżdżam. Wyprawa bardzo pozytywna, koniecznie trzeba będzie powtórzyć taki wypad ;) A we wtorek zakupy w Lidlu, na pewno kupię kolejne rękawiczki na rower ale czy na tym się skończy tego sam nie wiem ^_^

Terenowo

Piątek, 22 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 0

Dzień jak co dzień, pogoda za oknem idealna więc nie można było zmarnować takiego dnia. W między czasie Oddowicz zmotywował się by ruszyć tyłek i wsiąść na bike. Gdy podjechał po mnie zaczęło się planowanie trasy... padło na Dolomity. Na początek mała rozgrzewka - przejażdżka po lesie, jazda w terenie sprawia niesamowitą przyjemność. Po jakimś czasie trafiliśmy na drogę do Stolarzowic więc zaczęliśmy zmierzać w kierunku Sportowej Doliny.

Cel osiągnięty

Mieliśmy smak na coś zimnego, jak wiadomo w takich miejscach nie jest tanio ale to co usłyszeliśmy to było przegięcie i złodziejstwo w biały dzień... 7(siedem) tak to nie złudzenie 7zł!!! za pół litrową butelkę napoju. Nie skorzystaliśmy z tak atrakcyjnej ceny, ruszyliśmy na dalszą przejażdżkę po dolomitach. Spragnieni jazdy terenowej pośmigaliśmy po trasach dla quadów było ostro ^^

W drodze powrotnej

W Bytomiu kupiliśmy batoniki i coś zimnego do picia(w rozsądnej cenie)skorzystałem z zaproszenia od oddowicza posiedziałem trochę u niego po czym mega szybki powrót do domu.

Temperatura:-10.0

XVIII Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 17 grudnia 2010 · dodano: 14.03.2011 | Komentarze 2

Ostatnia w tym roku masa krytyczna, i potężna przerwa w rowerowaniu przez problemy zdrowotne

XVII Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 19 listopada 2010 · dodano: 04.12.2010 | Komentarze 0

Minął cały miesiąc odkąd byłem na rowerze a wszytko przez spodnie których nie mogłem dostać bo jestem wybredny i przed zakupem muszę dotknąć :) lecz gdy byłem u wujaszka dał mi spodnie ocieplane nadające się w sam raz na rowerek DZIĘKUJĘ!!!
No i nareszcie kolejna masa, temperatura wyraźnie niższa no ale co się dziwić przecież jest listopad przed dojazdem na rynek strzelam fotkę nowo powstałego centrum handlowego Agora

Osobiście jestem zadowolony choć dużo sklepów jest pozamykanych a termin otwarcia większości to wiosna no ale ja najbardziej czekałem na kino!!! :D
Na rynku czekam na Oddowicza oczywiście nie brakuje też znajomych twarzy jak i tych nowych w sumie zebrało się sześćdziesięciu rowerzystów

No i jak to zwykle bywa na masach przejazd przez miasto, podczas jazdy towarzyszy nam "przyjaciel" deszcz, przejazd został skrócony ze względu na porę roku po całej masowej imprezie razem z Oddowiczem pojechałem do McDonald's na gorącą kawkę i posiłek, przy rozmowach "o tym i o niczym" miło spędzamy czas, jak mnie pamięć nie myli wygrywam ciastko w nowej promocji a Oddowicz... loda ;)
Później tylko powrót do domciu