avatar Ten blog rowerowy prowadzi Saves z miasta Bytom (Miechowice). Mam przejechane 3501.62 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.72 km/h Więcej o mnie.

Widget Pogodowy
ScreenSaver yr.no

Wykres roczny blog rowerowy Saves.bikestats.pl

Szkoła

XV Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 17 września 2010 · dodano: 17.09.2010 | Komentarze 0

Rano standardowo do szkoły, i oczywiście z niecierpliwością czekałem na dzisiejszą masę.

Po siedemnastej wyruszyłem z domu po drodze dołączam do Dynia i Magika wspólnie jedziemy na rynek. Po dojechaniu jadę po Maćka na miejscu jest już Arek. Robi się tłoczno zjawia się też Daniel z Danielem ^^
Pogoda dopisała :D ...dziewczyny też ^^

Ruszyliśmy przez miasto, wszystko przebiegło zgodnie z planem tylko przy końcu zrobiły się dwie grupy które pojechały różnymi trasami nie mam pojęcia jak do tego doszło.
Następnie sesja teamu na rynku, zaznaczam że na zdjęciach wszyscy są trzeźwi;p
Od lewej Arek, Daniel, Maciek i ja ^^

Tutaj podobnie Arek, Daniel, Maciek, Daniel

Jeszcze tylko uczta w McDonald's i wszyscy jadą do domów na Karbiu dołączam do ekipy ^^ Dynio, Magik, Isabel, i miła rowerzystka której nie znam, pozdrawiam serdecznie, wspólnie dojeżdżamy do Miechowic i żegnamy się.
Masa jak zwykle bardzo udana było aż 166 osób, pozdrawiam wszystkich :D

Do szkoły 6, wymiana klocków hamulcowych

Czwartek, 16 września 2010 · dodano: 16.09.2010 | Komentarze 1

Rano przyjechał po mnie Maciek, wspólnie pojechaliśmy do szkoły przy okazji wymiana klocków hamulcowych z tyłu i regulacja przerzutek, teraz moja perełka chodzi jak żyleta ;D W drodze powrotnej spotkałem Dynia krótka rozmowa i dalsza jazda w sumie była to męka jakoś brakowało mi sił ;/ może dlatego że w powietrzu wisi jesień a jest to moja najbardziej znienawidzona pora roku
Kategoria Szkoła

Do szkoły 5 i...

Wtorek, 14 września 2010 · dodano: 14.09.2010 | Komentarze 0

No i znowu nic ciekawego, rano było w miarę ciepło bo poprzedni tydzień to był koszmar, podczas okienek niespodzianka na rynku której nie trzeba komentować... -.- że też się komuś chce wydawać pieniądze na kwiatki oO
Kategoria Szkoła

II Zabrzańska Rowerowa Masa Krytyczna

Piątek, 10 września 2010 · dodano: 10.09.2010 | Komentarze 6

Rano jak zwykle do szkoły (dziś miałem wyjątkowo dobry humor), praktyki i pucowanie Warszawy na jutrzejszą wystawę ;)

Po "robocie" Dynio wysłał sms'ka że dziś II Zabrzańska Rowerowa Masa Krytyczna, o godzinie 17 razem z Maćkiem (Dynio dojechał później) ruszyliśmy w stronę Zabrza oczywiście nie znaliśmy drogi ^^ ale jakoś sobie poradziliśmy.
Na miejscu dość sporo ludzi(zdjęcie tego nie ukazuje a to jedyne jakie mam ;/)

Standardowo przejazd przez miasto, lecz czerwone światła nas dotyczyły, z jednej strony dobrze z drugiej nie ;p, bardzo podobała mi się reakcja ludzi którzy widzieli tylu rowerzystów ^^
Wjazd na kostkę brukową, coś się robi miękko... buuuum, kapeć -.- zjazd na chodnik tutaj świetna reakcja Dynia który zaraz służył pomocą, była też ekipa Gliwicka próbowaliśmy łatać no ale nie wypaliło :) (niech będzie moja wina ^^) niestety żadna dętka nie pasowała do mojej obręczy (zasrane presty) więc telefon do Pana Romana który służył pomocą, w oczekiwaniu dołączyła ekipa Katowicka razem z Maćkiem, gdy Pan Roman przyjechał zrobił otwór na samochodowy i nareszcie miałem sprawny rower uff aż mi ulżyło, atmosfera była super, wszyscy wspólnie (ekipa Katowicka, Dynio, Maciek i ja ) ruszyliśmy w stronę Bytomia na Bobrku rozdzieliliśmy się, ja pojechałem do domu reszta do Centrum. Czas na podziękowania ^^ Dziękuję wszystkim osobom które mnie wspierały w tej pechowej sytuacji w szczególności Panu Romanowi bez którego bym nie zajechał do domu no i Dyniowi który wspierał mnie psychicznie ^^ JESZCZE RAZ DZIĘKI!!!

Do szkoły 4

Czwartek, 9 września 2010 · dodano: 10.09.2010 | Komentarze 0

Dzień jak co dzień po za małym szczegółem gdy wjechałem do Bytomia tak się rozpadało że gdy dotarłem do Maćka to jedyna sucha rzecz to były moje spodnie w plecaku, na szczęście Maciek poratował swoją kurtką no i jakoś dzień zleciał ^^
Kategoria Szkoła, Samotnie

Do szkoły 3

Środa, 8 września 2010 · dodano: 08.09.2010 | Komentarze 0

Rano straszny chłodny wiatr, powrót przyjemny i ciepły ^^

Do szkoły 2

Wtorek, 7 września 2010 · dodano: 07.09.2010 | Komentarze 0

I po raz kolejny nic ciekawego po za hardcorową poranną temperaturą 5.3 stopni ;0 na szczęście powrót był w miarę ciepły

Do szkoły

Poniedziałek, 6 września 2010 · dodano: 06.09.2010 | Komentarze 0

Nic ciekawego, do szkoły do Bytomia i później powrót, przez chwile towarzyszył mi grad na szczęście nie wielkości piłek tenisowych